My Nuffnang

Friday 19 October 2012

Mesti cuba MS!

Set penjagaan kulit wajah dari Mekar Semilu memang berkesan. Sudah hampir 8 bulan menggunakannya, hasilnya lebih dari memuaskan. Sebelum MS, muka saya berminyak so setiap bulan mesti dapat jerawat baru. Tapi sekarang jerawat kalau nak tumbuh pun macam tak jadi dan lekas kecut. Parut lama makin pudar, blackheads mudah picit dan paling best muka makin berseri, cerah bersih dan 'glowy mowy'. Saya rasa paling puas hati dengan MS ini tentang harganya yang berpatutan. Nak maintain beli bulan-bulan pun mampu. Kalau nak compare dengan belanja saya untuk muka dari sekolah menengah sehingga sebelum jumpa MS memang tak terkata banyaknya. Alhamdulillah sangat-sangat kulit muka semakin baik. Korang di luar sana patut mencubanya, insyaAllah takkan menyesal.

Buat yang tak kenal saya, saya Farah pengedar sah MS. Boleh email saya di msbeautyskin@gmail.com atau sms/ call saya di 012-649 9221 untuk sebarang pertanyaan dan harga. 

Di bawah ini, ada gambar-gambar Mekar Semilu di iklan bersama duta MS sendiri, Farouk Hussain selebriti Masterchef.



Iklan Mekar Semilu dalam Mingguan Wanita Oktober 2012

List Stokis dan Pengedar Mekar Semilu. Nama saya pun ada sebagai pengedar  yang sah.

Bersama pengasas Mekar Semilu dan stokisnya di Selamat Pagi Malaysia, 17 Oktober 2012

Bunting MS yang baru. Farouk Hussain sebagai Duta MS.

On Air with JohorFM


No comments:

Post a Comment